Avicii - Without You

You said that we
would always be
你说过的 我们会永远在一起
Without you I feel lost at sea
失去你的感觉犹如在海上流浪
Through the darkness
you'd hide with me
跃入深渊 你与我一起躲藏
Like the wind we'd
be wild and free
我们像风那样自由而狂野
You

Said you'd follow me anywhere
说过你会追随我无论天涯海角
But your eyes
但是你的双眼
Tell me you won't be there
却告诉我你不会真的相随
I've gotta learn how
to love without you
没有你我仍然得学着去热爱生命
I've gotta carry my
cross without you
我得独自去背负我的罪孽
Stuck in a riddle and
I'm just about to
我身陷囹圄 而我要有所作为
Figure it out without you
没有你我也得搞定这一切
And I'm done sitting
home without you
失去你后我不能再安坐于家
I'm going out without you
没了你 我更得靠自己去拼搏
I'm gonna tear this
city down without you
失去了你 让整座城市颠倒
我都在所不惜
I'm goin' Bonnie and
Clyde without you
失去了你 我无恶不作
I'm goin' Bonnie and
Clyde without you
失去了你 我再无顾忌
Wthout you
你不在我身边
I'm goin' Bonnie and
Clyde without you
失去了你 我善恶不忌
Now I'm running away my dear
现在我在逃跑 亲爱的
From myself and the truth I fear
逃避我所畏惧的真相和我自己
My heart is beating
I can't see clear
我的心剧烈跳动着
我看不清眼前的路
How I'm wishing
that you were here
我多希望你就在我身旁
You

Said you'd follow me anywhere
说过你会追随我无论天涯海角
But your eyes
但是你的双眼
Tell me you won't be there
却告诉我你不会真的相随
I've gotta learn how
to love without you
没有你我仍然得学着去热爱生命
I've gotta carry my
cross without you
我得独自去背负我的罪孽
Stuck in a riddle and
I'm just about to
我身陷囹圄 而我要有所作为
Figure it out without
you without you
没有你我也得搞定这一切
And I'm done sitting
home without you
失去你后我不能再安坐于家
I'm going out without you
没了你 我更得靠自己去拼搏
I'm gonna tear this
city down without you
失去了你 让整座城市颠倒
我都在所不惜
I'm goin' Bonnie and
Clyde without you
失去了你 我无恶不作
Without you
你不在我身边
I'm goin' Bonnie and
Clyde without you
失去了你 我无恶不作
I'm goin' Bonnie and
Clyde without you
失去了你 我再无顾忌

评论